Yeni Sonsuz Us
Sayfalar: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 -

Algı

delete


Ben bu deneyi

sonsuz -- 18.12.2007 - 19:24

Çeşitli yaş gruplarında yaptım. Ve şu sonucu elde ettim. Çocuklar renkleri daha kolay söylüyorlar. Acaba yaşla bir ilgisi olabilirmi diye düşünmeden edemedim elde ettiğim sonuçlardan.


çocukların okuma

Misafir -- 27.07.2008 - 12:41

çocukların okuma yasmasına baqLı bişey aslında.çünki renkleri daha çabuk öğreniyorlar herşeyi yeni tanıyorlar okuma bilseler bile onların dikkatini hersaman güzel olan şeyler çeker.bu yüzden yazıya önem vermeden direk söylüyor olabilirler


Nasıl Yani

canu -- 28.07.2008 - 17:32

Ben , önce kelimeleri okudum,sonra renkleri okudum. Aman Tanrım! Benim sağ beynimde mi yok yani :))Soldan çoktan ümidi kesmiştim zaten :)
Çocuklar renkleri evet, daha çabuk ve kolay söylüyorlar. Bence öncelikli nedeni henüz zihinlerini başka zihinler kirletmemiştir. Başka anlamlar yüklemeye henüz gerek yoktur onlar için. Net, açık,her şey olduğu gibidir henüz.Bizler gibi -mış gibiye gereksinimleri yoktur.Tortu ve kirlilik henüz onlara ulaşmamıştır.
Ne iş ! Yukarıda yazdığıma baktımda -renkleri okudum demişim.Kendimden ümidi iyice kestim, renkler görülür,okunmaz.Renkleri görmeyecek kadar bir hoş olmuşum ben de..:))


Sağ-Sol lop ayırımı

Misafir -- 01.09.2008 - 22:37

Sağ-Sol lop ayırımı için çok saçma buldum. beyinsiz miyim?


Yeni Sonsuz Us
Sayfalar: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 -